سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ
فروش - ۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

قارچ کفیر جادوی سلامتی و طول عمر


                       فروش ویژه به مدت محدود                      


      

این پک ها شامل یک بسته قارچ کفیر + قاشق مخصوص + دفترچه راهنما 

       ارسال رایگان ظرف 24 ساعت به سراسر کشور       

فروش - ۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

قارچ کفیر جادوی سلامتی و طول عمر


                       فروش ویژه به مدت محدود                      


      

این پک ها شامل یک بسته قارچ کفیر + قاشق مخصوص + دفترچه راهنما 

       ارسال رایگان ظرف 24 ساعت به سراسر کشور       

نحوه مصرف کفیر برای برخی از بیماری ها - ۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

نحوه مصرف (دوغ) کفیر برای برخی از بیماری ها 


- دردهاى عصبى : 

روزانه یک لیتر کفیر مصرف شود تا موقعى که درد برطرف گردد. براى دردهاى شدید تمام عمر این رژیم مراعات شود. بى‌خوابى بدون مصرف داروى خواب برطرف مى‌شود. اشتها خوب و حالت افسردگى از بین مى‌رود. 


- ورم‌هاى داخلى: 

روزى یک لیتر کفیر تا موقعى که ناراحتى برطرف شود. ثابت شده است که با مراعات این رژیم ورم‌ها و زخم‌ها داخلى معده در طول دو هفته معالجه شده است. 


- ریه : 

روزانه یک لیتر کفیر مصرف شود. 


- آسم : 

یک لیتر کفیر در هر روز مصرف شود. 


- کم‌خونى : 

روزانه یک لیتر کفیر مصرف شود. در بزرگسالان بعد از سه ماه خون حالت نرمال پیدا مى‌کند. 


- بیمارى‌هاى پوستى : 

مصرف روزانه نیم لیتر کفیر به‌علاوه شب موقع خواب در محل اگزما، کفیر مالیده و بگذارید خشک شود و صبح آن را شسته و تمیز کنید. این کار را هر روز انجام دهید. بعد از چهارده روز اگزماى شدید نیز از بین مى‌رود. 


- مثانه : 

روزانه یک لیتر کفیر تا بهبودى کامل مصرف شود. 


- فشارخون : 

روزانه نیم‌لیتر کفیر، فشارخون را تنظیم مى‌نماید. 


- فشارخون بالا : 

یک لیتر کفیر در هر روز، بعد از دو ماه فشارخون به حال نرمال برمى‌گردد. 


- صفرا : 

روزانه یک لیتر مصرف شود. 


- کلیه : 

روزانه یک لیتر مصرف شود.. 


- عفونت‌ها : 

روزانه یک لیتر مصرف شود.. 


- یرقان : 

روزانه یک لیتر کفیر مصرف شود. بهترین موقع مصرف کفیر قبل از خواب مى‌باشد. سه الى چهار هفته این رژیم را مراعات نمائید. 


- یبوست : 

روزانه یک لیتر کفیر مصرف شود. (۱۲ الى ۱۸ ساعتی). بعد از آنکه یبوست کاملاً برطرف شد از کفیرى که ۲۴ ساعت تخمیر شده باشد استفاده نمائید. 


با یکبار خرید قارچ کفیر برای همیشه می توانید کفیر طبیعی و سرشار از خواص را با مزه دلخواه خود تهیه نمائید.


ارسال قارچ کفیر با کیفیت به سراسر کشور


خواص کفیر 2 - ۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

خواص کفیر 


کفیر و افزایش مقاومت بدن در مقابل بیماری ها:


تحقیقات بسیاری نشان داده است که کفیر با داشتن انواع مواد مفید و تولید آنتی باکتریال های طبیعی، باعث بالا رفتن سیستم مقاومت بدن شما در مقابل انواع بیماری ها بخصوص سرما خوردگی ها شده و بدنی سالم را به شما هدیه می دهد.


کفیر جایگزین طبیعی انواع قرص های ویتامین و مینرال داروخانه ای:


کفیر با داشتن گستره زیادی از انواع ویتامین و مواد معدنی یک جایگزین طبیعی برای قرص های صنعتی ویتامین و مینرال می باشد.. کفیر می تواند نقش بسیار پر رنگی در رفع گرسنگی سلول های بدن ما مانند پوکی استخوان ایفا نماید.اسید فولیک فراوان آن برای سلامت جنین و بارداری سالم بسیار مفید است


کفیر و متعادل کردن فشار خون و کاهش کلسترول:


تحقیقات نشان داده است که خوردن یک لیوان کفیر در هر ۲۴ ساعت پس از یک ماه تاثیر بسیار زیادی در کاهش فشار خون و ماندن در محدوده نرمال فشار دارد. همچنین مصرف کفیر با کاهش کلسترول بد خون نقش مهمی در جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی دارد.


کفیر و بهبود افسردگی :


کفیر با داشتن ماده کمیاب تریپتوفان و انواع اسید آمینه های ضروری اثر قرص های آرام بخش را به صورت طبیعی و بدون هیچگونه ضرر جانبی دارد، تحقیقات نشان داده، مصرف مداوم کفیر باعث آرامش بیشتر و داشتن روحیه شادتر خواهد شد. 


کفیر ماده ضد سرطان:


 در تحقیقی که در ژورنال علم لبنیات انتشار یافته، نشان داده که مصرف روزانه کفیر باعث جلوگیری از رشد سلولهای سرطانی سینه می شود و مقاومت سلولی بدن (immune cells) در مقابل دچار شدن به انواع بیماری ها را افزایش می دهد.


کفیر داروی ضد آلرژی و سم زدا از بدن:


اسید لاکتیک خاص (dextrorotatory) تولید شده در فرآیند تخمیر شیر یکی از مواد فوق العاده مفید و بسیار کمیاب برای سلول های بدن ما می باشد، این ماده باعث از بین رفتن انواع قارچ ها و سم های تولید شده آنها در بدن ما می گردند.


کفیر و رفع مشکلات گوارشی مزمن:


با توجه به باکتری های زنده و مفید، کفیر در  مداوای انواع اسهال و بیماری های دستگاه گوارش بخصوص روده های کوچک و بزرگ شهره می باشد. تحقیقات نشان داده، کودکانی که معده ای ضعیف دارند و با خوردن بعضی از مواد غذائی مانند میوه های بهاری گرفتار مشکل اسهال می گردند با خوردن مداوم کفیر مداوا می شوند.


کفیر و درمان بیماری های زنانگی بر اثر قارچ:


کفیر با داشتن باکتری های بسیار مفید و خاصیت ضد قارچ و میکروبی که دارد به طور شگفت آوری باعث بهبود و گاها درمان بیماری های زنانگی بر اثر قارچ و رفع سوزش های آن می شود.


کفیر و بهبود و شادابی چشمگیر پوست و مو:


کفیر با تنظیم کردن باکتری های داخل دستگاه گوارش و کبد و ایجاد سلامتی بیشتر در آنها و  با داشتن مواد معدنی کمیابی چون بیوتین باعث بهبود بسیار زیاد در پوست و موی شما خواهد شد. همچنین با استفاده از کفیر به عنوان ماسک پوست می توانید پوستی شفاف و بدون لک داشته باشید.


ارسال قارچ کفیر با کیفیت به سراسر کشور


خواص کفیر خانگی بسیار بیشتر از کفیر فروشگاهی - ۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

چرا خواص کفیر خانگی بسیار بیشتر از کفیر فروشگاهی می باشد؟


اصلی ترین تفاوت دقیقا به زنده بودن این باکتری ها، تنوع آنها و مقدار آن ها در هنگام مصرف برمی گردد. وقتی کفیر را در منزل با دانه های زنده کفیر تولید نمائید، به این کار اصطلاحا تولید کفیر خانگی یا کفیر طبیعی می گوبند، کفیر تولید شده در خانه کفیری تازه و سرشار از باکتری های زنده می باشد. که خواص پروبیوتیک آن بسیار بیشتر از کفیر تولید شده در کارخانه های لبنی می باشد، دلائل زیر علت این امر می باشد:

برای تهیه کفیر در کارخانجات لبنی به جهت پیچیدگی و هزینه بری کار با قارچ زنده، از باکتری های فریز شده و خشک شده استفاده می نمایند که اصطلاحا به آنها پودر استاتر می گویند، به جهت فرآیند خشک کردن دانه های کفیر برای ساخت استارتر کفیر، تعداد بسیاری از انواع باکتری های داخل دانه های زنده از بین می روند، در واقع از نظر نوع باکتری، کفیر کارخانه ای دارای انواع کمتری از باکتری های مفید می باشند. از نگاه تخصصی تر، قارچ کفیر تازه دارای حدودا ۵۰ نوع باکتری و مخمر مختلف زنده و مفید مانند: Lactobacilli، Leuconostoc، Acetobacter و Saccharomyces می باشد که بسیاری از آنها در فرآیند صنعتی از بین رفته و در بهترین انواع کفیر فروشگاهی حداکثر ۱۰ تا ۱۲ نوع از باکتری ها به صورت زنده وجود دارند که در مقایسه با ۵۰ نوع مختلف باکتری مفید کفیر خانگی بسیار خواص کمتری خواهد داشتت

در پروسه توزیع محصولات لبنی، در بهترین حالت، محصولات روز بعد از تولید به فروشگاه می رسند، و در سریعترین حالت، دو روز بعد از تولید به مصرف می رسند، همانطور که گفته شد، هر چقدر زمان مصرف کفیر از زمان تولید آن فاصله بگیرد، باکتری های کمتری زنده مانده و خواص پروبیوتیک کفیر کاهش می یابد.

در کارخانجات رعایت استاندارد یکپارچگی محصولات (هم طعم بودن کلیه محصولات هم شکل)  یک الزام می باشد، که این با طبیعت پیچیده قارچ کفیر که با تغییر دما و زمان تخمیر در فرآیند تولید و توزیع، مزه آن به طور کلی تغییر پیدا می کند، چندان سازگار نیست، به همین جهت محصولات کفیر کارخانجات لبنی، محصولات دستکاری شده ای می باشند که معمولا مواد نگهدارنده و تثبیت کننده به آن افزوده می شود، این کار باعث کاهش کیفیت کفیر فروشگاهی و تاثیر سلامتی بخش آن می گردد.


قارچ کفیر جادوی سلامتی و طول عمر


چه شیری مناسب استفاده برای کفیر است؟ - ۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

چه شیری مناسب استفاده برای کفیر هست؟


راحت ترین کار استفاده از شیر های پاستوریزه ی کیسه ای  معمولی ست که بدون نیاز به جوشاندن روی قارچ کفیر می ریزیم و حدود 24 ساعت بعد محصول کفیر آماده ست!


شیر پر چربی کار تخمیر کفیر را مختل می کند در صورت استفاده از شیرهای فله یا پرچرب اول شیر را بجوشانید و بگذارید کاملا سرد شود و خامه و سرشیر ان را بردارید از صافی ریز رد کنید سپس روی کفیر بریزید.


اما مقدار شیر مورد استفاده؟


برای مصرف خانگی حدود 40گرم قارچ کفیر کافی است که هر بار تقریبا یک لیتر دوغ کفیر تولید می کند برای این منظور باید 2-3 لیوان شیر پاستوریزه ی سرد روی قارچها بریزید و داخل کابینت بگذارید. در مرحله آخر نیز حدود دو لیوان آب برای رقیق کردن محصول کفیر و تبدیل آن به دوغ نیاز دارید و حاصل 1-1.5 لیتر دوغ پرخاصیت و خوش طعم کفیر خواهد بود.


اگر به طور مرتب از قارچها استفاده کنید تا حدود 2-3 بعد قارچهای شما به تدریج تکثیر شده  حجمشان دو برابر و فعال تر می شوند و میتوانید از مقدار شیر بیشتری نیز استفاده کنید.


قارچ کفیر جادوی سلامتی و طول عمر


کفیر در اروپا و ایران - ۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

کفیر در اروپا و ایران


کفیر در کشورهای اروپای شرقی مانند روسیه، لهستان و مجارستان شهرت بسیاری دارد. در آلمان، سوئد، نروژ و فنلاند نیز محصولی شناخته شده و به شکل های گوناگونی در بازار موجود است، از جمله به صورت نوشیدنی غلیظی که طعم ترش ملایمی دارد و همینطور به شکل ماست با اسانس میوه های گوناگون.


در روسیه به منظور معالجه یا جلوگیری از بعضی امراض مورد استفاده قرار می‌گیرد. از لحاظ درمان‌شناسی و تغذیه‌ای، سرآغاز مصرف آن در بعضی از مناطق جهان، آسیای جنوب غربی، اروپای شمالی و شرقی، آمریکای شمالی و ژاپن بوده‌است. مصرف کفیر در جمهوری‌های شوروی سابق، مجارستان و هلند سال‌های زیادی است که توسعه یافته و در سوئد، نروژ، آلمان و فنلاند به‌خوبی شناخته شده و در مصر، استرالیا و برزیل به‌خوبی و در آمریکا و ژاپن به طور چشمگیری رشد داشته‌است.


در ایران نیز کفیر از استقبال نسبتا خوبی برخوردار بوده و در حال متداول شدن است. کفیر به صورت نوشیدنی گازدار و با طعمی شبیه به دوغ محلی چند سالی است که در ایران از سوی شرکت کاله و پگاه به بازار عرضه می شود.


قارچ کفیر جادوی سلامتی و طول عمر


تفاوت دوغ کفیر با دوغ های معمولی - ۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است


تفاوت دوغ کفیر با دوغ های معمولی چیست؟


1- اولین و مهمترین تفاوت دوغ کفیر با دوغهای معمولی و بازاری این است که دوغهای دیگر طبع سرد دارند و بعد از خوردن آنها احساس رخوت ایجاد می شود وهمچنین خوردن آنها در فصول سرما دیگر لذت بخش نیست، اما دوغ کفیر طبع معتدل دارد و به جای رخوت و سردی احساس نشاط ایجاد میکند وبرای نوشیدن همه ی افراد با طبایع مختلف و در فصول مختلف سال مناسب است.


2- دوغهای معمولی در بازار حاوی مقدار نسبتا زیادی نمک هستند و برای افراد مستعد فشار خون مناسب نیستند اما کفیر چون در منزل تهیه می شود و طعم خوبی دارد می توان آن را حتی بدون نمک هم مصرف کرد .


3- تهیه دوغ کفیر در منزل صرفه اقتصادی دارد چون با حدود 3 لیوان شیر (کمتر از یک لیتر ) و دو قاشق قارچ کفیر میتوان یک پارچ دوغ لذیذ تهیه کنید. در ضمن قارچ کفیر مرتب تکثیر می شود و بعد از کمتر از یک ماه استفاده دو برابر می شود. به عبارتی :قارچ کفیر شما هرگز تمام نمی شود بلکه با هر نوبت استفاده بیشتر می شود!


4- حسن دیگر کفیر این است که می توانید طعم آنرا طبق زائقه تنظیم کنید: کفیر هرچه بیشتر در شیر بماند دوغ حاصل ترش تر و گازدار تر می شود! شما می توانید طبق ذائقه تان شیر را زودتر بردارید ویک دوغ نسبتا شیرین وملایم داشته باشید یا زمان بیشتری بگذارید و دوغ ترش تری داشته باشید. 


5- ضمن لذت بردن از یک نوشیدینی سالم میتوانید از خواص بی نظیر آن استفده ببرید.


6- در واقع کفیر یک سوپرماست است ، چون 36 برابر پربیوتیک تر از ماست می باشد.


قارچ کفیر جادوی سلامتی و طول عمر


خواص کفیر - ۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است


خواص کفیر

 درمان هر نوع مشکل گوارشی مزمن مانند کولیت ، اسیدی شدن معده، یبوست و.... 
 جلوگیری از بیماری پوکی استخوان 
 تسکین آلرژی ها
 ضد عفونی کننده محیط روده
 جایگزینی لبنی مناسب برای کسانی که به  بیماری عدم تحمل لاکتوز مبتلا هستند
 کنترل فشار خون
 آرام بخش
 درمان کودکان مبتلا به بیش فعالی یا هایپر اکتیویتی
 سرشار از ویتامین های گروه ب مانند نیاسین ، پیردوکسین و اسید فولیک مناسب برای خانومهای باردار
 غنی از کلسیم ، فیبر و پروتیئن
 مؤثر در زیبایی پوست ( مورد استفاده در کرمها و پاک کننده های آرایشی ) 
 مقاوم کردن سیستم ایمنی بدن در مقابل عوامل بیماری زا
 ممانعت از نفخ روده ای
 افزایش شیردهی


ارزش بالای تغذیه‌ای و سلامت بخش کفیر، متعدد می‌باشد بنابر این مصرف آن برای نوزادان نارس، کودکان، زنان حامله و پرستار، بیماران و افراد پیر و مبتلایان به بیماری عدم تحمل لاکتوز توصیه می‌شود.در بیمارستان‌های روسیه، بیماران در خلال ماندن در بیمارستان، هر روز با کفیر پذیرائی می‌شوند که امری عادی و مرسوم می‌باشد. مخصوصاً تازه مادرها، به خوردن کفیر تشویق می‌شوند و بیشتر اوقات، کفیر به عنوان غذای کودک برای کودکان روسی تازه از شیر گرفته شده به مصرف می‌رسد.


قارچ کفیر جادوی سلامتی و طول عمر

قارچ کفیر چیست؟ - ۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

قارچ کفیر چیست؟

از نظر شکل ظاهری، تکه های قارچ کفیر ، شبیه به گل کلم  با اندازه های مختلف و نا منظم و حالت ژلاتینی دارند و به رنگ سفید مایل به زرد بوده و شیر را تخمیر و به مایع ماست مانندی تبدیل می‌کند و خواص طبی بسیاری دارد . 

دانه‌های کفیر شامل باکتری‌ها و مخمرهای خاصی هستند که شیر را غلیظ و پرخاصیت می کنند. 

صفحات سایت
درباره سایت
کفیرنوش

بایگانی