سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ
خواص کفیر 2

خواص کفیر 


کفیر و افزایش مقاومت بدن در مقابل بیماری ها:


تحقیقات بسیاری نشان داده است که کفیر با داشتن انواع مواد مفید و تولید آنتی باکتریال های طبیعی، باعث بالا رفتن سیستم مقاومت بدن شما در مقابل انواع بیماری ها بخصوص سرما خوردگی ها شده و بدنی سالم را به شما هدیه می دهد.


کفیر جایگزین طبیعی انواع قرص های ویتامین و مینرال داروخانه ای:


کفیر با داشتن گستره زیادی از انواع ویتامین و مواد معدنی یک جایگزین طبیعی برای قرص های صنعتی ویتامین و مینرال می باشد.. کفیر می تواند نقش بسیار پر رنگی در رفع گرسنگی سلول های بدن ما مانند پوکی استخوان ایفا نماید.اسید فولیک فراوان آن برای سلامت جنین و بارداری سالم بسیار مفید است


کفیر و متعادل کردن فشار خون و کاهش کلسترول:


تحقیقات نشان داده است که خوردن یک لیوان کفیر در هر ۲۴ ساعت پس از یک ماه تاثیر بسیار زیادی در کاهش فشار خون و ماندن در محدوده نرمال فشار دارد. همچنین مصرف کفیر با کاهش کلسترول بد خون نقش مهمی در جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی دارد.


کفیر و بهبود افسردگی :


کفیر با داشتن ماده کمیاب تریپتوفان و انواع اسید آمینه های ضروری اثر قرص های آرام بخش را به صورت طبیعی و بدون هیچگونه ضرر جانبی دارد، تحقیقات نشان داده، مصرف مداوم کفیر باعث آرامش بیشتر و داشتن روحیه شادتر خواهد شد. 


کفیر ماده ضد سرطان:


 در تحقیقی که در ژورنال علم لبنیات انتشار یافته، نشان داده که مصرف روزانه کفیر باعث جلوگیری از رشد سلولهای سرطانی سینه می شود و مقاومت سلولی بدن (immune cells) در مقابل دچار شدن به انواع بیماری ها را افزایش می دهد.


کفیر داروی ضد آلرژی و سم زدا از بدن:


اسید لاکتیک خاص (dextrorotatory) تولید شده در فرآیند تخمیر شیر یکی از مواد فوق العاده مفید و بسیار کمیاب برای سلول های بدن ما می باشد، این ماده باعث از بین رفتن انواع قارچ ها و سم های تولید شده آنها در بدن ما می گردند.


کفیر و رفع مشکلات گوارشی مزمن:


با توجه به باکتری های زنده و مفید، کفیر در  مداوای انواع اسهال و بیماری های دستگاه گوارش بخصوص روده های کوچک و بزرگ شهره می باشد. تحقیقات نشان داده، کودکانی که معده ای ضعیف دارند و با خوردن بعضی از مواد غذائی مانند میوه های بهاری گرفتار مشکل اسهال می گردند با خوردن مداوم کفیر مداوا می شوند.


کفیر و درمان بیماری های زنانگی بر اثر قارچ:


کفیر با داشتن باکتری های بسیار مفید و خاصیت ضد قارچ و میکروبی که دارد به طور شگفت آوری باعث بهبود و گاها درمان بیماری های زنانگی بر اثر قارچ و رفع سوزش های آن می شود.


کفیر و بهبود و شادابی چشمگیر پوست و مو:


کفیر با تنظیم کردن باکتری های داخل دستگاه گوارش و کبد و ایجاد سلامتی بیشتر در آنها و  با داشتن مواد معدنی کمیابی چون بیوتین باعث بهبود بسیار زیاد در پوست و موی شما خواهد شد. همچنین با استفاده از کفیر به عنوان ماسک پوست می توانید پوستی شفاف و بدون لک داشته باشید.


ارسال قارچ کفیر با کیفیت به سراسر کشور


۶۹ آی پی ۸۱ بازدید
درباره سایت
کفیرنوش

بایگانی